soler

KEY ACCOUNT MANAGER, BERGEN

Ref : 12543
Dato : 2018-04-04
Sted : Bergen
Firma : Martela

KEY ACCOUNT MANAGER, BERGEN

Martela
Martela er det ledende selskapet i Norden innen optimalisering av arbeidsplasser tilpasset bedriftens medarbeidere og arbeidsoppgaver. Martela designer og produserer møbler, og leverer partnerprodukter fra anerkjente produsenter. Vi ser på arbeidsplassen som en mulighet, og tilbyr våre kunder Single Point of Contact gjennom heleprosessen via vårt Lifecycle konsept. Martela har en av bransjens mest omfattende møbelkolleksjoner, og vår filosofi er å designe produkter som varer i generasjoner. Vårt mål er at ansatte hver mandag morgen skal tenke "THANK GOD IT'S MONDAY". Les mer på: www.martela.no

Martela er inne i en svært positiv utvikling i Norge. Vi søker nå, til avdelingskontoret i Bergen:

 

Key Account Manager

 

Martela presenterer et helt nytt konsept for salg av tjenester, møbler og innredning til kontor. Til avdelingen Martela Lifecycle Sales, trenger Martela i Bergen, en KAM mot offentlig sektor.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Anbudsbesvarelser mot offentlig sektor, til kontorer og skoler
  • Salg og oppfølging av tjenester innen Martela Lifecycle konseptet
  • Salg av Martela produkter og partnerprodukter
  • Oppfølging og kontakt mot eksterne Interiørarkitekter
  • Budsjett og resultatansvar
  • Gjennomføre mindre, mellomstore og større prosjekter mot egne kunder
  • Kundearrangementer, foredrag, messer og events
  • Salgsadministrasjon/CRM
  • Bygge oppunder ”Gjøre hverandre bedre” og ”Attacking Vikings” kulturen i Norge

 

Din profil:

  • God forretningssans og kreativ, med solide salgsresultater
  • Innovativ og aktiv, både i forhold til kunde, utvikling og løsninger
  • Ansvarsfull med sterk drivkraft
  • En god forhandler, lydhør og sosial
  • Evne til å skape, og utvikle gode relasjoner med både nye og eksisterende kunder
  • Bransjekunnskap ingen betingelse, men gjerne erfaring fra løsningssalg
  • Vårt salg er prosjektrelatert, det kreves derfor god struktur og nøyaktighet
  • Gode IT kunnskaper og kunne håndtere Office-verktøy
  • Gode engelsk kunnskaper
  • Markedskunnskap og organisasjonsforståelse
  • Teamorientert
  • Positiv

 

Vi tilbyr:

  • Konkurransedyktige betingelser
  • Unikt arbeidsmiljø
  • Ledende produktsortiment
  • Spennende utviklingsmuligheter i et internasjonalt børsnotert selskap
  • Nordisk samarbeid

 

For ytterligere informasjon, kontakt Linda Lauvålien på tlf. 924 28 185 eller Ivar Ødegaard på
tlf. 901 77 668 hos Solér Executive AS. Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig også overfor oppdragsgiver. Vi imøteser din CV og søknad via: post@soler.no, som merkes "12543", søknadsfrist snarest